2011年1月11日 星期二 By: Unknown

About me


1984年生,
大學畢業前都住在台北。大學受建築養成教育,爾後在義大利佛羅倫斯待了一年,
找到了願意用接下來的時間繼續追尋下去的志業;目前為全職金工創作者。


2010年回台灣之後住在八里河邊,喜歡各種質感和石頭,作品靈感常來自於大自然,家裡有兩隻貓,一隻橘一隻黑白。作品材質為925純銀及紅銅或黃銅。使用回收銀,包含自己回收的銀屑銀粉。使用天然寶石及特殊種類石頭。在這裡及我臉書粉絲頁的作品均為我手工製作,如果你有看到喜歡的,但是想要換個尺寸/顏色/寶石,請和我連絡,我很樂意為你量身訂製!

我喜歡我的作品,希望你也喜歡!!

***************************************

Hi! I'm Jennifer Niu from Taiwan.

I was trained to be an architect but after one-year jewelry making learning in Florence Italy, it turned out that metalwork is my favorite....

I like texture and stone, live by the river and inspired by the mother nature.

Everything you see here is handmade by me with love and soul, if anything you like but want to chage the size/the color/the stone...etc, just let me know, I'll be happy to make it just for you!

I love what I made, hope you do the same! :)

0 意見:

張貼留言